Opencart webáruház készítés és új trendek

Opencart webáruház készítés

Opencart webáruház készítés
Opencart webáruház készítés
Az Opencart webáruház tervezésével ma már egyre többen foglalkoznak. Az újabb fejlesztéseknek köszönhetően ma már nagyszerű megoldásokkal tudunk találkozni, amelyek segítségével még szebbé lehet tenni egy webáruház külsejét, arról nem is beszélve, hogy számtalan új modul került beépítésre. Az Opencart webáruház készítés és tervezés modulok segítségével történik. A modul telepítő eszköz használata nem egyszerű, így aki elsőnek fut neki, annak előbb biztos komoly fejtörést fog okozni. Az Opencart webáruház készítés során a vqmod fájlok már más néven érhetőek el. Ezeket ezentúl módosítások nevű menüből tudjuk mozgatni. Természetesen a modulok helye is megváltozott. Az új Opencartban már a beállítások menüből tudjuk elérni.

Ha most állunk neki egy új webáruház megtervezésének, akkor viszont érdemes figyelembe venni az idei év trendjeit. A design nagyon gyorsan változhat, így ha nem szeretnénk lemaradni az újdonságokról, akkor érdemes ennek érdekében elkészíteni az új webáruházunkat. A webáruház készítés minimalista elvek alapján is készülhet, ahol az elegancia dominál. Itt nagy hangsúlyt kapnak a betűméretek, színek és termékek. A webáruház készítés során figyeljünk oda arra is, hogy teljes szélességében használjuk a háttereket. A főoldal háttere adja meg az alaphangulatot, ez az első olyan pont, amivel a látogató közvetve találkozik, így mindenképpen figyeljünk oda minden egyes apró részletre. Érdemes kis videókat is használni, amelyek azonnal felhívják a figyelmet. A háttér kiválasztásánál is új trend jelent meg, ez pedig az életmód fényképek használata. A fotók célja az, hogy olyan érzelmeket váltson ki, amelyek a termék vagy szolgáltatás megvásárlására ösztönöznek. A termék, szolgáltatás bemutatásánál használjunk tiszta, nagy felbontású képeket, amelyeken minden egyes apró részlet látszik. Így a vásárló is egy jobb, konkrétabb képet tud kialakítani a termékről, szolgáltatásról. Célja az, hogy teljesen megszüntesse az ügyfélben fellépő zavarokat, kérdéseket, így még előrébb kerül ahhoz, hogy meg is vásárolja a terméket.

Bombagyar