A reklámajándékok típusai

A reklámajándékok jellemzői
A reklámajándékok jellemzői

A cégek különböző trükköket vetnek be azért, hogy népszerűsítsék termékeiket, szolgáltatásaikat, vagy épp magát a vállalatot. Ennek az egyik legnépszerűbb módja a reklámajándékok bevetése. Ezek általában egyszerű, nem túl nagy értékű, viszont igen praktikus tárgyak.

Gyakran használnak ilyen marketingfogásként golyóstollakat, bögréket, pólókat, sapkákat, kulcstartókat és ehhez hasonló csekélységeket. Fontos, hogy olyan anyagból készült tárgyak legyenek a reklámajándékok, amelyek kiválóan emblémázhatók.

Ugyanis csak úgy érhetik el a céljukat, ha fel van tüntetve rajta a cég neve, logója vagy a reklámozni kívánt termék neve, esetleg egy jól kiválasztott reklámszöveg. Az ilyen ajándékokat két nagyobb csoportra lehet osztani. A direkt reklámajándékokat az adott cég készíti és cél a termék népszerűsítése is egyben.

Ezzel szemben az indirekt reklámajándékok csupán reklámfelületként szolgálnak a vállalat számára. Ezek nem olyan tárgyak, amelyek gyártásával a cég foglalkozik. Csupán a cég népszerűsítésére használják ezeket.

Bombagyar